Amposta – Casa de Fusta

DES D'AMPOSTA FINS AL COR DEL DELTA DE L'EBRE

Des d'Amposta al cor del Delta de l'Ebre per paratges fascinants

Característiques

• Durada: 4:00 h.
  • Distància: 27km
  • Localització: Oficina de Turisme Avinguda Sant Jaume 42 43870 Amposta
  • Mitjà de transport: Bicicleta, A peu
  • Estacionalitat: Tot l'any
  • Dificultat: Baixa

Descripció de la ruta

El recorregut s’inicia a l’Oficina de Turisme d’Amposta (km0).
Amb el riu Ebre a la nostra esquerra, es continua endavant per l’avinguda Sant Jaume. Al cap de 150 metres, es creua el pont de la carretera N-340 i es gira cap a la dreta en direcció a Sant Carles de la Ràpita, on al cap de 400 m es gira a l’esquerra, abandonant la carretera arbrada i continuant al cap de 60 m per un camí de terra que neix a la nostra dreta (km 1,4).
Al cap de 2,5 km, s’ha de girar a la dreta per un pont, tenint com a referència un gran eucaliptus al costat d’una granja (km 3,9).
Al cap de 600 m s’ha de girar a l’esquerra, per un camí de terra que al cap d’1,1 Km condueix als Ullals de Baltasar (km 5,6).
Un cop als Ullals, es continua endavant fins trobar un mas d’on neix la sèquia de l’Anglès (km 5,9). Llavors, es ressegueix endavant amb la sèquia a mà esquerra i la carretera del canal marítim que va des d’Amposta fins a Sant Carles de la Ràpita a la nostra esquena.
Al cap d’1,2 km es gira a l’esquerra i al cap de 100 m a la dreta, per un camí de terra paral·lel a un desguàs. Durant el tram de 2,4km s’observa la serra del Montsià, fins arribar a la carretera TV-3406, que uneix Sant Carles de la Ràpita amb Sant Jaume d’Enveja. Es creua la carretera i al cap de 500m hi ha el camí per girar a l’esquerra i enllaçar amb l’inici del carril bici de l’Encanyissada (km 10,5).
Seguint pel carril bici de l’Encanyissada, al cap de 2,5 km s’arriba a l’aguait del Carreter (km 13) i al cap d’1 km més, s’arriba a la Casa de Fusta, centre d’informació del Parc Natural.
Des de la Casa de Fusta es retorna exactament pel mateix recorregut però en sentit contrari.

Feu Clic a la icona de Wikiloc per accedir a la ruta