Festa d'aniversari dels 15 anys de l'Oficina de Turisme d'Amposta
08/06/2011
L’oficina de turisme d’Amposta celebra el seu 15è aniversari
El passat 2 de juny l’Oficina de Turisme d’Amposta va celebrar el seu 15è aniversari, a la sala d’actes de la nova Escola d’Art Superior.
L’acte fou presidit per la Sra Teresa Reche, Coordinadora de l’Àrea de Promoció Econòmica, Sr. Pere Panisello, vicepresident de la Diputació de Tarragona i el Sr. Manel Ferré, Alcalde d’Amposta en funcions.
Més de 150 persones van assistir i es van entregar 15 reconeixements a empreses, entitats i persones que estan vinculades al món del turisme a nivell local i territorial, que van ser:
1. Sr. Gabriel Colomé del Càmping Eucaliptus, per ser el primer càmping a Amposta i al Delta de l’Ebre.
2. Sr. Jose Antonio Colomé de l’Hotel Mediterrani Blau, per ser una de les primeres famílies en la creació d’un allotjament a Amposta i al Delta de l’Ebre.
3. Sra Gloria Gilabert de Can Gilabert, per ser el primer allotjament rural a Amposta.
4. Sr. Sisco Porres de l’Allotjament Marjal, per ser el primer hotel de 4 estrelles d’Amposta.
5. Sr. Joan Capilla de l’Hotel Algadir del Delta, per ser el primer allotjament a Catalunya en obtenir l’Ecolabel.
6. Sr. Lluís Garcia, del Restaurant l’Estany, per ser la primera empresa que obté un Punt Blau i per ser pioners en promocionar activitats tradicionals.
7. Sr. Lluís Català i la Sra. Olga Boix de Torre Forcheron, per ser el primer allotjament en recuperar una masia catalogada com a patrimoni cultural d’interès i compaginar el turisme i la vida rural.
8. Sr. Miquel Fàbregues, president de la Cambra Arrossera del Montsià, per la seva col·laboració en les promocions turístiques.
9. Sr. Lluis Cardona, secretari de la SAT de Santa Bàrbara, per la seva col·laboració en les promocions turístiques.
10. Sr. Jaume Martí, secretari de la DO de la Terra Alta, per la seva participació en les promocions turístiques.
11. Sr. Oscar Garcia, president de l’Associació de Restauradors d’Amposta, per la nova creació de l’Associació.
12. Sr. Rafel Balada, per ser el primer director del Parc Natural del Delta de l’Ebre.
13. Sra. Conxa Cano, de l’oficina de turisme d’Alcanar, per la primera Tècnica de Turisme a les Terres de l’Ebre.
14. Sr. Pere Panisello, vicepresident de la Diputació de Tarragona, pel suport en la promoció turística de les Terres de l’Ebre.
15. Sra. Teresa Reche, Coordinadora de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Amposta, per la seva iniciativa i dedicació en impulsar el turisme a Amposta.
També durant l’acte es va presentar la nova pàgina web de turisme, a càrrec d’un dels informàtics de l’empresa Ofitec. En aquesta es pot consultar tota l’oferta turística del municipi d’Amposta, on menjar, on dormir, que fer, on comprar etc... i ens agradaria poder destacar la introducció sobre Amposta realitzada per Santi Valldeperez, on des de l’Oficina de Turisme li volem agrair la seva participació.
El còctel va ser ofert per la nova Associació de Restauradors d’Amposta que van participar: La Gramola, Petit Cafè, Gatsby, L’Estany, Entre Pa i Pa, El Secret i Els Ullals, on cada restaurant va elaborar 300 degustacions.
Cal destacar que de les dotze taules que es van fer ús per presentar el còctel, es van decorar amb centres de flors on es representaven diferents recursos turístics municipals com, l’Encanyissada, la Tancada, Els Ullals, La Platja dels Eucaliptus, la serra del Montsià i del Montsianell, el riu Ebre, el Museu Comarcal del Montsià, el Mercat Municipal, la Torre de la Carrova, les bandes musicals, la Lira i la Fila, i a la nova Associació de Restauradors d’Amposta i a l’Oficina de Turisme, aquests centres van ser creats per Flors Rosanna i Flora Montsià.
Al mateix lloc on es va realitzar el còctel es va exposar les caràtules de les diferents edicions turístiques que s’ha editat, destacant entre elles la primera guia de turisme d’Amposta, que fou editada per MªCinta Bayerri.
Aquest còctel fou amenitzat durant tota la nit per el duet musical l’Essència.
Des de l’Oficina de Turisme volem agrair a totes les empreses que han participat a l’aniversari i felicitar a tots els que van rebre reconeixement.



















